بهترین عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوست دارم

تا عمر است زندگی را دوست دارم

 

تا عمر است پاییز را دوست دارم

 

پاییز را دوست دارم چون فصل غم است

 

غم را دوست دارم چون روای دل است

 

گواه را دوست دارم چون عشق است

 

عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم

 

و در آخر تو را دوست دارم بدون آنکه بدانم چرا ؟

 

Image result for ‫عکس پاییزی عاشقانه‬‎



نظرات شما عزیزان:

ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت12:55---28 خرداد 1394
عالیه
به منم سر بزن


آرا
ساعت12:46---28 خرداد 1394
سلام وت خیلی عالیه لینک شدی لطفا منم بلینک مرسی
موفق باشی
عنوان: ♥๑ زیبا ترین لحظات ๑♥

آدرس: sarika.loxblog.com


عشق ممنوع معصومه یگانه
ساعت17:15---27 خرداد 1394
لايق "تو" کسي نيست..
جز آنکسي که "تو" را انتخاب ميکند نه امتحان
"تو "را نگاه کند نه اينکه ببيند
"تو "را حس کند نه اينکه لمست کند
"تو "را بسازد نه اينکه بسوزاند
"تو "را بيارايد نه اينکه بيازارد
"تو " را بخنداند نه برنجاند
و..
"تو" را دوست بدارد....
وب خوبی داری به وب منم سربزن(خودت گفتی)


سارا
ساعت17:08---27 خرداد 1394
سلااااام وبت خیلی خومشله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمدرضا در 15:39 | |